Już niedługo zasiądziemy do wigilijnego stołu. Kraków również rozpoczyna przygotowania do tego jedynego dnia w roku, tym razem także w mediach społecznościowych. Pod hasłem #swiatecznykrakow w popularnych kanałach social media gromadzone będą propozycje krakowskiej branży gastronomicznej na ten wyjątkowy czas.
Ostatnie tygodnie roku to okres, gdy w Krakowie odbywa się szereg wydarzeń, które przyciągają zarówno rzesze turystów, jak i mieszkańców. Jarmark bożonarodzeniowy, uroczyste zapalenie choinki na Rynku Głównym, konkurs szopek krakowskich – to tylko niektóre z atrakcji, które co roku są prawdziwym magnesem, zachęcającym do odwiedzin centrum Krakowa.
Przepięknie udekorowany i rozświetlony Kraków to wyjątkowo atrakcyjne miejsce do odwiedzenia w grudniu.
Szczególnie w tym roku, gdy iluminacje świąteczne nawiązują do motywów zawartych w arrasach królewskich z Wawelu, Kraków może się pochwalić wyjątkową atmosferą!
Swoje przygotowania rozpoczęła także krakowska branża gastronomiczna. Pojawiła się propozycja, aby pod hasztagiem #swiatecznykrakow w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, Twitter itd.) restauratorzy zamieszczali zdjęcia i materiały wideo z przygotowań do oferty bożonarodzeniowej: karty dań czy zdjęć dekoracji świątecznych, które uchylą rąbka tajemnicy kuchennych preparacji do tego wyjątkowego czasu. W akcję włączają się również przedsiębiorcy związani z turystyką oraz wszyscy, którzy cieszą się ze świątecznej aury w Krakowie.
Miasto Kraków zachęca, by w ten prosty i symboliczny sposób zgromadzić działania lokalnej gastronomii, hotelarzy oraz wszystkich osób związanych z miastem w jednym miejscu, dając tym samym szybki dostęp do wszystkich materiałów użytkownikom mediów społecznościowych.
Wpiszcie hashtag #swiatecznykrakow i sprawdźcie, co na was czeka!
Fot. materiały UMK